Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Pernilla Jonsson
Jämför och hitta det billigaste priset på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är skriven av Pernilla Jonsson och gavs ut 2015-08-06.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 282
Bok / Ebok
Ljudbok
Information om Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring. Boken är skriven av författaren Pernilla Jonsson. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring var 2015-08-06.
Originalspråket som Pernilla Jonsson skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Administration av försäljning & marknadsföring vilket ger den Qblbmd som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden.
Om du vill läsa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 183 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 242 x 173 x 15 mm och den väger så mycket som 468 g. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring ISBN är 9789147116959. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är en fristående bok .
Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som bok
För dig som vill köpa och läsa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 282 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som ljudbok
Vill du lyssna på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som pocket
Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
- Författare: Pernilla Jonsson
- Genre: Administration av försäljning & marknadsföring
- Förlag: Liber
- Utgivningsdatum: 2015-08-06
- Pris: 282
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 183
- Fysiska dimensioner: 242 x 173 x 15 mm
- SAB: Qblbmd
- ISBN: 9789147116959
Vanliga frågor om boken
Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är skriven av författaren Pernilla Jonsson
Boken i den här utgåvan gavs ut 2015-08-06.