CSR och hållbart företagande Upplaga 3 – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold
Jämför och hitta det billigaste priset på CSR och hållbart företagande Upplaga 3 innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. CSR och hållbart företagande Upplaga 3 är skriven av Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold och gavs ut 2021-01-04.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 588
Bok / Ebok
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() | |
![]() |
Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.
Information om CSR och hållbart företagande Upplaga 3
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring CSR och hållbart företagande Upplaga 3. Boken är skriven av författaren Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold. Sanoma Utbildning är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för CSR och hållbart företagande Upplaga 3 var 2021-01-04.
Originalspråket som Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold skrev och gav ut boken på var . Dess kategoriseras i genren: “” och finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.
Om du är ute efter ISBN-numret för CSR och hållbart företagande Upplaga 3 är det: 9789152360279.
Läs CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som bok
För dig som vill köpa och läsa CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 588 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som ljudbok
Vill du lyssna på CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten.
Läs CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs CSR och hållbart företagande Upplaga 3 som pocket
CSR och hållbart företagande Upplaga 3 finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa CSR och hållbart företagande Upplaga 3 med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa CSR och hållbart företagande Upplaga 3 med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: CSR och hållbart företagande Upplaga 3
- Författare: Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold
- Genre:
- Förlag: Sanoma Utbildning
- Utgivningsdatum: 2021-01-04
- Pris: 588
- Format: Häftad
- ISBN: 9789152360279
Vanliga frågor om boken
CSR och hållbart företagande Upplaga 3 är skriven av författaren Tommy Borglund, Hans De Geer, Magnus Frostenson, Maria Grafström, Lin Lerpold
Boken i den här utgåvan gavs ut 2021-01-04.
Förlagets text om boken:
CSR OCH HÅLLBART FÖRETAGANDE introducerar många perspektiv på företagens sociala ansvar och hållbart företagande, samt hur de olika perspektiven hänger ihop. Resonemangen knyter an till verkliga exempel och fall. Utvecklingen inom CSR har gått snabbt inom både politik och företagande. Fenomen som socialt entreprenörskap, hållbara affärsstrategier och nya finansiella modeller kring hållbarhet har vuxit sig allt starkare. Nytt i denna upplaga är att de globala hållbarhetsmålen diskuteras mer ingående och ett helt nytt kapitel har tillkommit som diskuterar begrepp och fenomen kopplade till mångfald och integration. Boken ger både en överblick över de viktigaste koncepten och teorierna samt ett djup kring historiska perspektiv och företagsetiska kopplingar. Teori varvas med exempel från en lång rad företag och organisationer. Boken är uppdelad i tre delar: Den första delen ger en överblick av ämnet, dess bakgrund och framväxt. Den andra delen tar upp företagens och affärsverksamhetens praktik. I den tredje delen lyfts fokus till styrning och strategier för ansvarsfullt och hållbart företagande. Boken samlar några av de mest inflytelserika experterna inom området och används vid ett stort antal universitet och chefsutbildningar i Sverige.
Utgivande förlag: Sanoma Utbildning