Experiments in marketing

Experiments in marketing – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Magnus Söderlund

Jämför och hitta det billigaste priset på Experiments in marketing innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Experiments in marketing är skriven av Magnus Söderlund och gavs ut 2018-04-09.

Experiments in marketing som bok, ljudbok eller e-bok.
Experiments in marketing

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 278

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Experiments in marketing

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Experiments in marketing. Boken är skriven av författaren Magnus Söderlund. Studentlitteratur AB är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Experiments in marketing var 2018-04-09.

Originalspråket som Magnus Söderlund skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Försäljning & marknadsföring vilket ger den Qbab som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.

Om du vill läsa Experiments in marketing i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 231 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 223 x 155 x 12 mm och den väger så mycket som 336 g. Experiments in marketing ISBN är 9789144123851. Experiments in marketing är en fristående bok .


Läs Experiments in marketing som bok

För dig som vill köpa och läsa Experiments in marketing som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 278 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Experiments in marketing som ljudbok

Vill du lyssna på Experiments in marketing som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Experiments in marketing som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Experiments in marketing som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Experiments in marketing som pocket

Experiments in marketing finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Experiments in marketing med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Experiments in marketing med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Experiments in marketing
  • Författare: Magnus Söderlund
  • Genre: Försäljning & marknadsföring
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Utgivningsdatum: 2018-04-09
  • Pris: 278
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 231
  • Fysiska dimensioner: 223 x 155 x 12 mm
  • SAB: Qbab
  • ISBN: 9789144123851

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Experiments in marketing?

Experiments in marketing är skriven av författaren Magnus Söderlund

När gavs Experiments in marketing ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-04-09.

Var kan jag köpa Experiments in marketing?

Vi rekommenderar att du köper Experiments in marketing hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

This is a book targeting actors in the field of marketing – academic researchers, practitioners, market analysts, teachers and students – with an interest in how customers are influenced by marketing. The main argument is that the experiment constitutes a powerful method for revealing the influence of various marketing activities. Basically, an experiment means that individuals are randomly allocated to groups, which receive different treatments, followed by a comparison of the groups” reactions after the treatments. To conduct experiments along these lines, however, involves several choices and challenges, and the ambition with this book is to offer guidelines to experimenters who wish to come to terms with influence-related issues in a marketing context.

Utgivande förlag: Studentlitteratur AB