H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Jan-Olof Andersson
Jämför och hitta det billigaste priset på H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter är skriven av Jan-Olof Andersson och gavs ut 2017-07-07.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 666
Bok / Ebok
![]() | |
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.
Information om H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter. Boken är skriven av författaren Jan-Olof Andersson. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter var 2017-07-07.
Originalspråket som Jan-Olof Andersson skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.
Om du vill läsa H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 300 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 225 x 210 x 14 mm och den väger så mycket som 663 g. H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter ISBN är 9789147123759. H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter är en del av serien: H2000 Servicekunskap.
Läs H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som bok
För dig som vill köpa och läsa H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 666 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som ljudbok
Vill du lyssna på H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten.
Läs H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter som pocket
H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter
- Författare: Jan-Olof Andersson
- Genre:
- Förlag: Liber
- Utgivningsdatum: 2017-07-07
- Pris: 666
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 300
- Fysiska dimensioner: 225 x 210 x 14 mm
- SAB:
- ISBN: 9789147123759
Vanliga frågor om boken
H2000 Servicekunskap Fakta och uppgifter är skriven av författaren Jan-Olof Andersson
Boken i den här utgåvan gavs ut 2017-07-07.
Förlagets text om boken:
H2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer ger inspiration inför det framtida yrkeslivet med fokus på service!Läromedlet innehåller vad man behöver kunna för att ge god service. Det tar också upp baskunskaper som eleverna för yrkesutövning inom handels- och servicenäringen. Texterna är pedagogiskt upplagda och innehåller intervjuer och verklighetsnära exempel. Upplaga två är genomgående uppdaterad med många nya exempel, uppdaterad lagstiftning och en genomgång av uppgifter.Läs merH2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer innehåller följande kapitel:1. Servicemötet2. Att arbeta med service och försäljning3. Säljsamtalet4. Service och försäljning på olika mötesplatser5. Lagar och regler6. Ta hand om kunden efter köpet7. Beräkna ekonomin8. Prissättning9. Datorstöd i service och säljarbete10. Betalningar11. Arbetsmiljö och säkerhet12. Utvärdera service- och säljmötetAndra upplagan av H2000 Servicekunskap – för goda kundrelationer har uppdaterats med nya exempel, illustrationer och exempelföretag. Uppgifter har genomgående setts över. Några större förändringar i faktatexterna är att Handelsrådet nya beskrivningar på branschkompetenser tas upp i läromedlet. Den nya lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler har ersatt den gamla lagstiftningen i kapitel 5 och texterna om betalningssätt i kapitel 10 är rejält omarbetade. H2000 Servicekunskap kan användas både i traditionell utbildning och i lärlingsutbildning. Den lämpar sig väl för ett problem- och projektorienterat arbetssätt.Läromedlet innehåller en mängd aktiverande uppgifter och i materialet ingår ett integrerat projekt som följer bokens blockindelning med en projektuppgift per block.Till materialet finns en lärarhandledning med pedagogiska tips, lösningar, Powerpoint-presentationer, provuppgifter och facit.Om författarnaFörfattare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Marianne Feldt och Anders Pihlsgård. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Nu arbetar hon med metodutveckling av validering och arbetsplatslärande. Marianne är före detta lärare på handelsprogrammet, inköpschef och projektledare. Nu utvecklar hon stöd för arbetsplatslärande vid yrkesintroduktionsanställningar. Anders är erfaren lärare, konsult och affärsområdesutvecklare. Jan-Olof har lång erfarenhet som utbildare, konsult och läromedelsförfattare.
Utgivande förlag: Liber