Mannen på balkongen (lättläst)

Mannen på balkongen (lättläst) – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Maj Sjöwall

Jämför och hitta det billigaste priset på Mannen på balkongen (lättläst) innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Mannen på balkongen (lättläst) är skriven av Maj Sjöwall och gavs ut 2017-07-11.

Mannen på balkongen (lättläst) som bok, ljudbok eller e-bok.
Mannen på balkongen (lättläst)

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 94

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Mannen på balkongen (lättläst)

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Mannen på balkongen (lättläst). Boken är skriven av författaren Maj Sjöwall. LL-förlaget är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Mannen på balkongen (lättläst) var 2017-07-11.

Originalspråket som Maj Sjöwall skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Deckare vilket ger den Hc som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.

Om du vill läsa Mannen på balkongen (lättläst) i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 104 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 177 x 110 x 9 mm och den väger så mycket som 112 g. Mannen på balkongen (lättläst) ISBN är 9789188073471. Mannen på balkongen (lättläst) är en fristående bok .


Läs Mannen på balkongen (lättläst) som bok

För dig som vill köpa och läsa Mannen på balkongen (lättläst) som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 94 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Mannen på balkongen (lättläst) som ljudbok

Vill du lyssna på Mannen på balkongen (lättläst) som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Mannen på balkongen (lättläst) som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Mannen på balkongen (lättläst) som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Mannen på balkongen (lättläst) som pocket

Mannen på balkongen (lättläst) finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Mannen på balkongen (lättläst) med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Mannen på balkongen (lättläst) med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Mannen på balkongen (lättläst)
  • Författare: Maj Sjöwall
  • Genre: Deckare
  • Förlag: LL-förlaget
  • Utgivningsdatum: 2017-07-11
  • Pris: 94
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 104
  • Fysiska dimensioner: 177 x 110 x 9 mm
  • SAB: Hc
  • ISBN: 9789188073471

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Mannen på balkongen (lättläst)?

Mannen på balkongen (lättläst) är skriven av författaren Maj Sjöwall

När gavs Mannen på balkongen (lättläst) ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2017-07-11.

Var kan jag köpa Mannen på balkongen (lättläst)?

Vi rekommenderar att du köper Mannen på balkongen (lättläst) hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade. Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?

Utgivande förlag: LL-förlaget