Marketing Theory

Marketing Theory – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Michael J Baker

Jämför och hitta det billigaste priset på Marketing Theory innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Marketing Theory är skriven av Michael J Baker och gavs ut 2016-05-30.

Marketing Theory som bok, ljudbok eller e-bok.
Marketing Theory

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 538

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Marketing Theory

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Marketing Theory. Boken är skriven av författaren Michael J Baker. SAGE Publications Ltd är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Marketing Theory var 2016-05-30.

Originalspråket som Michael J Baker skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Försäljning & marknadsföring vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback).

Om du vill läsa Marketing Theory i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 544 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 229 x 185 x 28 mm och den väger så mycket som 953 g. Marketing Theory ISBN är 9781473904019. Marketing Theory är en fristående bok .


Läs Marketing Theory som bok

För dig som vill köpa och läsa Marketing Theory som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 538 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Marketing Theory som ljudbok

Vill du lyssna på Marketing Theory som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Marketing Theory som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Marketing Theory som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Marketing Theory som pocket

Marketing Theory finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Marketing Theory med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Marketing Theory med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Marketing Theory
  • Författare: Michael J Baker
  • Genre: Försäljning & marknadsföring
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Utgivningsdatum: 2016-05-30
  • Pris: 538
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 544
  • Fysiska dimensioner: 229 x 185 x 28 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9781473904019

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Marketing Theory?

Marketing Theory är skriven av författaren Michael J Baker

När gavs Marketing Theory ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2016-05-30.

Var kan jag köpa Marketing Theory?

Vi rekommenderar att du köper Marketing Theory hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates.  From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing.  In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart. Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.  

Utgivande förlag: SAGE Publications Ltd