Marknadsföring – modeller och principer

Marknadsföring – modeller och principer – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Per Wildenstam

Jämför och hitta det billigaste priset på Marknadsföring – modeller och principer innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Marknadsföring – modeller och principer är skriven av Per Wildenstam och gavs ut 2020-08-10.

Marknadsföring - modeller och principer som bok, ljudbok eller e-bok.
Marknadsföring – modeller och principer

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 599

Bok / Ebok

Ljudbok

Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.


Information om Marknadsföring – modeller och principer

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Marknadsföring – modeller och principer. Boken är skriven av författaren Per Wildenstam. Sanoma Utbildning är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Marknadsföring – modeller och principer var 2020-08-10.

Originalspråket som Per Wildenstam skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.

Om du vill läsa Marknadsföring – modeller och principer i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 500 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 226 x 211 x 31 mm och den väger så mycket som 1165 g. Marknadsföring – modeller och principer ISBN är 9789152360101. Marknadsföring – modeller och principer är en fristående bok .


Läs Marknadsföring – modeller och principer som bok

För dig som vill köpa och läsa Marknadsföring – modeller och principer som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 599 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Marknadsföring – modeller och principer som ljudbok

Vill du lyssna på Marknadsföring – modeller och principer som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten. 

Läs Marknadsföring – modeller och principer som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Marknadsföring – modeller och principer som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Marknadsföring – modeller och principer som pocket

Marknadsföring – modeller och principer finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Marknadsföring – modeller och principer med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Marknadsföring – modeller och principer med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Marknadsföring – modeller och principer
  • Författare: Per Wildenstam
  • Genre:
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Utgivningsdatum: 2020-08-10
  • Pris: 599
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 500
  • Fysiska dimensioner: 226 x 211 x 31 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9789152360101

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Marknadsföring – modeller och principer?

Marknadsföring – modeller och principer är skriven av författaren Per Wildenstam

När gavs Marknadsföring – modeller och principer ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2020-08-10.

Var kan jag köpa Marknadsföring – modeller och principer?

Vi rekommenderar att du köper Marknadsföring – modeller och principer hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat. Ingen ljudbokstjänst har exakt alla böcker i sitt sortiment så kontrollera att just de böcker du vill lyssna på finns hos den du väljer.


Förlagets text om boken:  

Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänstermarknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag somär mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller,principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i marknadsföringoch passar bra till YH-utbildningar, högskolor, universitet och utbildningsföretag.Ur innehållet:* Grundläggande begrepp* Planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering* Varumärken* 4P* Marknadskommunikation* Relationsmarknadsföring* Hållbarhet och CSR* Lagstiftning* Ekonomiska aspekter* Digital marknadsföring* Internationell marknadsföringDen femte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningeninom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit mycketmaterial om hållbarhet.

Utgivande förlag: Sanoma Utbildning