Principles of Marketing

Principles of Marketing – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Phil T Kotler

Jämför och hitta det billigaste priset på Principles of Marketing innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Principles of Marketing är skriven av Phil T Kotler och gavs ut 2019-11-14.

Principles of Marketing som bok, ljudbok eller e-bok.
Principles of Marketing

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 647

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Principles of Marketing

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Principles of Marketing. Boken är skriven av författaren Phil T Kotler. Pearson Education är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Principles of Marketing var 2019-11-14.

Originalspråket som Phil T Kotler skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Försäljning & marknadsföring vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback).

Om du vill läsa Principles of Marketing i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 720 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 275 x 210 x 25 mm och den väger så mycket som 1489 g. Principles of Marketing ISBN är 9781292269566. Principles of Marketing är en fristående bok .


Läs Principles of Marketing som bok

För dig som vill köpa och läsa Principles of Marketing som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 647 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Principles of Marketing som ljudbok

Vill du lyssna på Principles of Marketing som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Principles of Marketing som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Principles of Marketing som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Principles of Marketing som pocket

Principles of Marketing finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Principles of Marketing med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Principles of Marketing med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Principles of Marketing
  • Författare: Phil T Kotler
  • Genre: Försäljning & marknadsföring
  • Förlag: Pearson Education
  • Utgivningsdatum: 2019-11-14
  • Pris: 647
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 720
  • Fysiska dimensioner: 275 x 210 x 25 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9781292269566

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Principles of Marketing?

Principles of Marketing är skriven av författaren Phil T Kotler

När gavs Principles of Marketing ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2019-11-14.

Var kan jag köpa Principles of Marketing?

Vi rekommenderar att du köper Principles of Marketing hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, its more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing, European Edition, helps students master todays key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, the authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 8th Editionis packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.Hongwei He is Chair Professor of Marketing at Alliance Manchester Business School, The University of Manchester Lloyd C. Harris is a Professor of Marketing and Head of the Department of Marketing at Birmingham Business School, University of BirminghamGary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School, University of North CarolinaPhilip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University      

Utgivande förlag: Pearson Education