Världens bästa fint! (lättläst) – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Måns Gahrton
Jämför och hitta det billigaste priset på Världens bästa fint! (lättläst) innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Världens bästa fint! (lättläst) är skriven av Måns Gahrton och gavs ut 2020-08-10.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 109
Bok / Ebok
Ljudbok
Information om Världens bästa fint! (lättläst)
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Världens bästa fint! (lättläst). Boken är skriven av författaren Måns Gahrton. Berghs är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Världens bästa fint! (lättläst) var 2020-08-10.
Originalspråket som Måns Gahrton skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Idrottsberättelser vilket ger den Hcf som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden.
Om du vill läsa Världens bästa fint! (lättläst) i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 60 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 217 x 153 x 10 mm och den väger så mycket som 232 g. Världens bästa fint! (lättläst) ISBN är 9789150223910. Världens bästa fint! (lättläst) är en del av serien: Fotbollstvillingarna (del 2).
Läs Världens bästa fint! (lättläst) som bok
För dig som vill köpa och läsa Världens bästa fint! (lättläst) som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 109 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Världens bästa fint! (lättläst) som ljudbok
Vill du lyssna på Världens bästa fint! (lättläst) som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs Världens bästa fint! (lättläst) som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Världens bästa fint! (lättläst) som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Världens bästa fint! (lättläst) som pocket
Världens bästa fint! (lättläst) finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Världens bästa fint! (lättläst) med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Världens bästa fint! (lättläst) med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Världens bästa fint! (lättläst)
- Författare: Måns Gahrton
- Genre: Idrottsberättelser
- Förlag: Berghs
- Utgivningsdatum: 2020-08-10
- Pris: 109
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 60
- Fysiska dimensioner: 217 x 153 x 10 mm
- SAB: Hcf
- ISBN: 9789150223910
Vanliga frågor om boken
Världens bästa fint! (lättläst) är skriven av författaren Måns Gahrton
Boken i den här utgåvan gavs ut 2020-08-10.